Νέα “αντιστασιακή” μόδα: Καίνε αυτοκίνητα στο σωρό

“Γνωστοί άγνωστοι” καίνε κάθε βράδυ με μεγάλη ευκολία και κυνισμό αυτοκίνητα στο σωρό.

Τι καταλαβαίνουν; Ότι αυτό αποτελεί πράξη αντίστασης; Ότι αμφισβητούν έτσι το σύστημα; Γιατί δεν μπορώ να διανοηθώ ότι κάποιοι μπορεί να “χαίρονται” με το θέαμα του “καμένου”.

Έλεος!

Γ. Αρτινός