Μπογδάνος: Μου είπε ο Γεραπετρίτης να πάω στη συγκέντρωση του Κασιδιάρη

Και εσύ κ. Μπογδάνο βλάκας είσαι ή πιόνι του Γεραπετρίτη και πήγες;

Εκτός και αν εδώ έρχεται κουτί το “τράβα με και ας κλαίω;”

Είσαστε όλοι εκεί μια πανέμορφη ατμόσφαιρα, δυστυχία μας!