Και εσύ κ. Μπογδάνο βλάκας είσαι ή πιόνι του Γεραπετρίτη και πήγες;
Εκτός και αν εδώ έρχεται κουτί το “τράβα με και ας κλαίω;”
Είσαστε όλοι εκεί μια πανέμορφη ατμόσφαιρα, δυστυχία μας!
Και εσύ κ. Μπογδάνο βλάκας είσαι ή πιόνι του Γεραπετρίτη και πήγες;
Εκτός και αν εδώ έρχεται κουτί το “τράβα με και ας κλαίω;”
Είσαστε όλοι εκεί μια πανέμορφη ατμόσφαιρα, δυστυχία μας!