Μετά το Βόλο, φρίκη στο Κερατσίνι: Βρέθηκε κρεμασμένος από δέντρο

Η αστυνομία κινητοποιήθηκε άμεσα και ξεκίνησε έρευνες για το πώς συνέβη το περιστατικό με τον άνδρα ο οποίος αυτοκτόνησε στο Κερατσίνι.

Άνδρας κρεμάστηκε από δέντρο στο Κερατσίνι, στη συμβολή των οδών Γιαννιτσών και Αγίου Όρους το απόγευμα της Τετάρτης.

Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για 45χρονο άνδρα, αλλοδαπό, ο οποίος έβαλε τέλος στη ζωή του.

Αμέσως υπήρξε κινητοποίηση, με την αστυνομία να φτάνει στο σημείο και να ξεκινά έρευνες για το πώς συνέβη το μοιραίο.