Το πιο σύντομο ανέκδοτο: ο Πολάκης αποδοκιμάζει την Δικαιοσύνη στην υπόθεση του Γιώργου Φιλιππάκη! Αν νομίζει ο Πολάκης ότι με κάτι τέτοια θα αποφύγει να καταγγελθεί στην επόμενη ανάρτηση του Γ. Φιλιππάκη ως «ξεπουλημένος μνημονιακός υπάλληλος», όπως οι Γ. Στουρνάρας και Λ. Παπαδήμος, μάλλον λάθος πόρτα χτυπάει.
Όλοι οι μνημονιακοί στην μορφή και το ύφος, άντε και στην πολιτική προέλευση, μπορεί να διαφέρουν. Στην ουσία όχι. Δύο μνημόνια, κύριε Πολάκη, ψηφισμένα και με τα δυο σου χέρια, δεν ξεπλένονται με λίγο θέατρο. Δεν ξεπλένονται γενικώς με τίποτα!
Και ο Πολάκης στο πλευρό του Φιλιππάκη. Έλεος!
