Θεσσαλονίκη: Mαχητική κινητοποίηση για Πολυτεχνείο. Άγριος αυταρχισμός με δεκάδες προσαγωγές

Εργαζόμενοι και μέλη οργανώσεων και κινήσεων της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς αλλά και άτομα του ευρύτερου αντεξουσιαστικού χώρου ξεκίνησαν το μεσημέρι πορεία προς το αμερικανικό προξενείο

Με δεκάδες προσαγωγές και βεβαιώσεις παραβάσεων έληξε η κινητοποίηση για την επέτειο του Πολυτεχνείου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Παρά την απαγόρευση συναθροίσεων, φοιτητές, εργαζόμενοι και μέλη οργανώσεων και κινήσεων της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς αλλά και άτομα του ευρύτερου αντεξουσιαστικού χώρου ξεκίνησαν λίγο μετά τις 3 το μεσημέρι πορεία προς το αμερικανικό προξενείο.

Στο σημείο παρατάχθηκαν ισχυρές αστυνομικές παρατάξεις και στην οδό Τσιμισκή, στο ύψος της Καρόλου Ντηλ και τους έκλεισαν το δρόμο. Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις παρατάχθηκαν επί της οδού Τσιμισκή και στο ύψος της Αγίας Σοφίας εγκλωβίζοντας τα άτομα στο σημείο.

Οι συγκεντρωμένοι οπισθοχώρησαν προς την Αγίας Σοφίας, όπου και τελικά σχημάτισαν μία ανθρώπινη αλυσίδα και φώναζαν συνθήματα.

poreia17n__6_

 

poreia17n__7_

 

poreia17n__1_

 

Η κατάσταση εκτονώθηκε λίγο μετά τις 5 το απόγευμα, όταν σιγά σιγά τα άτομα άρχισαν να απομακρύνονται κατά τετράδες χωρίς να βεβαιώνονται παραβάσεις.

Σύμφωνα με την ΓΑΔΘ, έχουν γίνει πολλές προσαγωγές ατόμων που συμμετείχαν στην κινητοποίηση, βεβαιώθηκαν παραβάσεις και πρόστιμα ύψους 300 ευρώ.

Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες για μετατροπή προσαγωγών σε συλλήψεις.