Εύγε…. Αλέξη

Δ.Παπαδημούλης:
(αυτή η  σουπιά της ψευτόΑριστεράς) είπε.
“Εύγε Αλέξη….για όσα κάνεις και ωραία λές”
 
Κ.Σπετσέρης:
Χαίρε Καίσαρ,οι μελλοθάνατοι Έλληνες σε χαιρετούν.
 
Β.Παπακωσταντίνου:
Εν,δυό κάτω….(βίντεο)