Δεν αναμέναμε από την ΕΦ. ΣΥΝ., αλίμονο, να δώσει ποτέ εύσημα στην Λαϊκή Ενότητα (ΛΑ.Ε.) και ειδικότερα στον Παν. Λαφαζάνη.
Είναι άλλο, όμως, η συνήθης αποσιώπηση (αλά κυβερνητική ΕΡΤ) των παρεμβάσεων και πρωτοβουλιών της ΛΑ.Ε., άλλο η συστηματική εμπάθεια και τα δηλητηριώδη σχόλια σε βάρος της και άλλο να μην αντέχει η εφημερίδα ( δεν αναφέρομαι καθόλου στην συγκεκριμένη συντάκτρια διότι δεν ευθύνεται) να αποτυπώσει στοιχειωδώς, χωρίς παραμορφώσεις και επικριτικά έως κακόβουλα σχόλια ένα ρεπορτάζ των δηλώσεων του Παναγ. Λαφαζάνη.
Φαίνεται ότι όταν πρόκειται για την ΛΑ.Ε. ειδικά, είναι αδύνατο για μια εφημερίδα των συντακτών να καταλάβει ότι άλλο πράγμα η παράθεση των δηλώσεων και άλλο το σχόλιο επί αυτών, άλλο η κριτική και πολύ διαφορετικό τα κακόβουλα συμπεράσματα, τα οποία καταχωρούνται ακόμα και στον τίτλο του ρεπορτάζ για να μην αφήσουν καμία αμφιβολία για την προκατάληψη.
Μεγάλη αντίφαση ανακάλυψε η ΕΦ.ΣΥΝ. στις δηλώσεις Λαφαζάνη για το “Εσθονικό” ζήτημα. Από τη μία, μας λέει το ρεπορτάζ της εφημερίδας, ο Παν. Λαφαζάνης καταγγέλλει ως “αντιδραστικές και νεοψυχροπολεμικές” τις διασκέψεις τύπου Ταλίν και από την άλλη επικρίνει τον ΣΥΡΙΖΑ ότι αρνήθηκε να πάει στο Ταλίν “για λόγους εσωτερικής κατανάλωσης”.
Μπορεί η ΕΦ.ΣΥΝ. να έχει οποιαδήποτε εκτίμηση για τα κίνητρα των Τσίπρα – Κοντονή να μην πάει η κυβέρνηση στο Ταλίν. Που, όμως, βλέπει την αντίφαση στις δηλώσεις Λαφαζάνη; Και από πού και ως πού βγάζει η ΕΦ.ΣΥΝ. το συμπέρασμα ότι αυτός που κάνει την εκτίμηση πως η κυβέρνηση δεν πήγε στο Ταλίν για λόγους “εσωτερικής κατανάλωσης”, θεωρεί ότι έπρεπε να είχε πάει;
Είπαμε να εξυμνείτε μέχρι απωθήσεως τον νεομνημονιακό ΣΥΡΙΖΑ αλλά όχι μέχρι του σημείου να βλέπετε αντιφάσεις στα λεγόμενα όσων έχετε διαφορετική άποψη και εκτίμηση.
Η κυβέρνηση που ψηφίζει δυό – δυό τα μνημόνια, ξεθεμελιώνει δικαιώματα, εργασιακές σχέσεις, μισθούς και συντάξεις, ξεπουλά την χώρα και έχει μετατρέψει τον ΜΑΤατζίδικο χημικό πόλεμο και τον αυταρχισμό σε κανόνα πολιτικής, αυτή η κυβέρνηση που ο πρωθυπουργός της εφαρμόζει ψυχροπολεμικές κυρώσεις και είναι ο πρώτος από την Δύση που έσπευσε στο Κίεβο για να δώσει εύσημα στο Ουκρανικό ακροδεξιό καθεστώς Ποροσένκο, αυτή η κυβέρνηση και η κομματική ηγεσία έχουν γραμμένο εκεί που δεν πιάνει μελάνι τον σοσιαλισμό και τον κομμουνισμό και δεν έχουν την παραμικρή διάθεση να υπερασπίσουν οτιδήποτε από την διαδρομή τους, αφού οι ίδιοι ξεπούλησαν αρχές και αξίες μόνο και μόνο για την καρέκλα της εξουσίας.
Για αυτήν ακριβώς την “καρέκλα” της εξουσίας δεν πήγαν στο Ταλίν. Γιατί πιστεύουν ότι με τέτοιες κινήσεις μπορούν να πουλήσουν αριστερά “φούμαρα”, να διασώσουν, εις μάτην, κάποια ψήγματα αριστερής εικόνας και να περισώσουν κάτι έστω, εις μάτην και πάλι, από την κομματική βάση και την εκλογική τους επιρροή που αποσυντίθεται, καταρρέουν, διαλύονται και σκορπίζουν.
Δεν σώζεται, όμως, αυτή η κυβέρνηση ούτε με επιθέσεις των εντύπων που την λιβανίζουν στην ΛΑ.Ε. ούτε με υμνολόγια,, ούτε από τον πρωτόγονο αντικουμμουνισμό που εκβάλει και στον οποίο καταφεύγει η ΝΔ.
Υ.Γ. Όσον αφορά την πρόταση της ΛΑ.Ε. για τη διεθνή διάσκεψη, για τα εγκλήματα και την ανθρωπιστική καταστροφή των μνημονίων, την οποία προτείνει ο Λαφαζάνης και μάλλον δεν αντελήφθη καν την ουσία της η ΕΦ.ΣΥΝ. , όπως μας λένε στελέχη της ΛΑ.Ε., θα γίνει και θα είναι ντάλα μεσημέρι και θα βγάλει συμπεράσματα για τους υπεύθυνους και πράγματι για τα πραξικοπήματα τους και τα εγκλήματα κατά της χώρας πολλοί θα κάτσουν στο σκαμνί και όχι μόνο οι ΓΑΠ, Σαμαράς, Τσίπρας.
Γιατί είναι αντίφαση να καταγγέλλεις μια Διάσκεψη και από την άλλη να θεωρείς ότι κάποιος δεν πάει σε αυτήν όχι τόσο γιατί το εννοεί αλλά κυρίως διότι θεωρεί ότι απουσιάζοντας, κάνει μια κίνηση που μπορεί να την “πουλήσει” στο ακροατήριο του, το οποίο κατά τα άλλα έχει απογοητεύσει και κοροϊδέψει με τον πλέον ωμό τρόπο;
Κ.Τ
