Δυσκολίες για τον Ν.Στραβελάκη: Εισήχθη με πνευμονία στο νοσοκομείο-Ήταν πλήρως εμβολιασμένος

Επιδείνωση της υγείας και πολύ χαμηλό οξυγόνο παρουσίασε ο τριπλά εμβολιασμένος κατά του Cocid-19, δημοσιογράφος Νίκος Στραβελάκης, ο οποίο εισήχθη εκτάκτως στο νοσοκομείο «Σωτηρία» με συμπτώματα πνευμονίας έχοντας μολυνθεί -παρά τον τριπλό εμβολιασμό του.

Ο γνωστός δημοσιογράφος και φανατικός υπερασπιστής των εμβολίων, ταλαιπωρούνταν τα τελευταία εικοσιτετράωρα από έντονο βήχα με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να μεταβεί στο νοσηλευτικό ίδρυμα, όπου υποβλήθηκε σ-σε αξονική τομογραφία, όπου οι πνεύμονές του ήταν σε κακή κατάσταση και χρειαζόταν παροχή οξυγόνου άμεσα

Οι γιατροί πρότειναν την άμεση εισαγωγή του, προκειμένου να παρακολουθείται επισταμένως η πορεία της υγείας του.

Το θετικό είναι πως ο κορεσμός του οξυγόνου στο αίμα επανήλθε σύντομα σε φυσιολογικά επίπεδα και δεν έχει υψηλό πυρετό.

Θυμίζουμε ότι ο Ν. Στραβελάκης, είχε κάνει και την αναμνηστική δόση του εμβολίου και βρισκόταν σε κατ’ οίκον καραντίνα από την περασμένη Δευτέρα.