Διαλύσαν το ΕΣΥ: «Ασθενείς νοσηλεύτηκαν σε κοντέινερ στο προαύλιο του Θριάσιου»

Όσα είπε ο Πρόεδρος των εργαζομένων του Θριασίου, Μ.Βαρδαβάκης