Βόμβα Αλογοσκούφη: «Μπορούσαμε να είχαμε γλυτώσει το ΔΝΤ-Το έφερε ο Γ.Παπανδρέου»

Οι συνένοχοι βγάζουν τα άπλυτά τους στη φόρα-Ανάγκη να περάσουν πρωθυπουργοί και ΥΠΟΙΚ που είχαν ευθύνες από το 2000 έως σήμερα από Ειδικό Δικαστήριο  για να λογοδοτήσουν για τα εγκλήματά τους.

Επιλογή της κυβέρνησης του Γιώργου Παπανδρέου ήταν η καταφυγή στο ΔΝΤ, σύμφωνα με τον Γ.Αλογοσκούφη