Αντιφασιστική συγκέντρωση: Να επιταχυνθεί η δίκη της Χρυσής Αυγής (13/11-10:00)

Η δίκη ξεκίνησε στις 20 Απριλίου 2015 και το μεγαλύτερο και σημαντικότερο κομμάτι της αποδεικτικής διαδικασίας έχει τελειώσει: οι μάρτυρες κατηγορίας των πραγματικών περιστατικών έχουν καταθέσει, η ανάγνωση εγγράφων και οπτικοακουστικού υλικού τελείωσε. Ακολουθούν 230 μάρτυρες υπεράσπισης και μετά η κλήση των κατηγορούμενων σε απολογία. Όμως σε κάθε περίπτωση πρόκειται για σαφώς μικρότερο κομμάτι της δίκης.


Στηρίζουμε τα συγκεκριμένα ζητήματα που υπέβαλαν οι συνήγοροι της πολιτικής αγωγής:

  1. Εντατικοποίηση των δικασίμων με καθημερινές συνεδριάσεις. Από 8-10 τους τελευταίο διάστημα μπορούν να γίνουν 15 το μήνα.
  2. Να γίνονται στο Εφετείο και όχι στον Κορυδαλλό,
  3. Να δοθεί η δυνατότητα αποκλειστικής απασχόλησης των δικαστών και όχι μονάχα προέδρου και εισαγγελέα
  4. Να διατεθούν όλα τα τεχνικά μέσα για να διεκπεραιώσει το έργο του το δικαστήριο.