Ακάρ-“Τα οπλικά συστήματα που αγοράζει η Ελλάδα πολύ λίγα για Τουρκία”

«Αφού είμαστε σύμμαχοι στο ΝΑΤΟ γιατί εξοπλίζεστε;»!