Ακάρ: Δεν απομακρυνόμαστε από το ΝΑΤΟ με τους S-400

Άδικο να μας αποκλείσουν από τα F-35

Ο Τούρκος υπουργός Άμυνας υπογράμμισε ότι  «το να μας βγάλουν από το πρόγραμμα των F-35, επειδή το θέλει μόνο μία χώρα δεν θα είναι δίκαιο»

Δεν πρόκειται να αποστασιοποιηθεί η Τουρκία, χώρα μέλος τουΝΑΤΟ, από τη στρατιωτική συμμαχία επειδή συνήψε συμφωνία με τη Ρωσία για να αγοράσει πυραυλικά αμυντικά συστήματα S-400,δήλωσε σήμερα ο Τούρκος υπουργός Άμυνας Χουλουσί Ακάρ, επαναλαμβάνοντας ότι δεν αποτελεί απειλή για τα F-35.

Σημείωσε ακόμη ότι μία έξοδος της Τουρκίας από την συνεργασία θα επιβάρυνε τις υπόλοιπες χώρες.

«Εμείς είμαστε συνέταιροι στα F-35. Δεν υπάρχει στo πρόγραμμα  αυτή ο όρος πως, αν πάρετε S-400 θα εξαιρεθείτε από αυτό. Για αυτό το να μας βγάλουν από τη συνεργασία, επειδή το θέλει μόνο μία χώρα δεν θα είναι δίκαιο», δήλωσε ο Ακάρ σε συνέντευξή του στο τηλεοπτικό δίκτυο NTV.

Πρόσθεσε, ότι η τελευταία προσφορά των ΗΠΑ να πωλήσουν στην Τουρκία το αμερικανικό πυραυλικό αμυντικό σύστημα Patriot ήταν περισσότερο θετική απ’ ό,τι προηγούμενες προσφορές εκ μέρους της Ουάσινγκτον.

Ο Aμερικανός ειδικός απεσταλμένος για τη Συρία είχε αυτή την εβδομάδα συνομιλίες στην Άγκυρα. Η Τουρκία θέλει να δημιουργήσει μια ζώνη ασφαλείας ανατολικά του ποταμού Ευφράτη αφού αποχωρήσει από τη χώρα το μεγαλύτερο μέρος των αμερικανικών στρατευμάτων.