ΑΔΕΔΥ: Εκδήλωση για την Πρωτομαγιά στην Άρτα, Παρασκευή 19 Απριλίου

Το Νομαρχιακό Τμήμα Άρτας της ΑΔΕΔΥ διοργανώνει εκδήλωση συζήτηση με θέμα «Εργατική Πρωτομαγιά, 133 χρόνια μετά», την Παρασκευή 19 Απρίλη 2019, στις 8 το βράδυ στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου.

Στην εκδήλωση ομιλητές θα είναι ο Γιώργος Αλεξάτος, ιστορικός συγγραφέας, και ο ΠερικλήςΚανελλόπουλος, μέλος της ΕΕ του Νομαρχιακού Τμήματος Άρτας της ΑΔΕΔΥ, εργαζόμενος στο Δήμο.

Θα ακολουθήσει συζήτηση για την κατάσταση στο εργατικό κίνημα σήμερα.