Έστειλαν τα ΜΑΤ στην Αγ. Άννα για να… περιφρουρήσουν ηλεκτρονικό πλειστηριασμό

Διμοιρία των ΜΑΤ εστάλλει το πρωί της Τετάρτης στην Αγ. Άννα, προκειμένου να περιφρουρηθεί ηλεκτρονικός πλειστηριασμός. Στο χώρο είχε προγραμματίσει συγκέντρωση η Κίνηση Αιδηψιωτών Πολιτών ενάντια στους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς. Ανάμεσα στους συγκεντρωμένους ήταν και δύο ιερείς.
Οι Αστυνομικοί δεν επέτρεψαν στους συγκεντρωμένους να πλησιάσουν το συμβολαιογραφείο που γινόταν ο πλειστηριασμός, ούτε τους επέτρεψαν να επιδόσουν το κείμενο με τις αντιρρήσεις τους. Τελικά ο πλειστηριασμός ήταν άγονος και οι διαμαρτυρόμενοι μοίρασαν φυλλάδιο στη γύρω περιοχή.